Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.monna-lisa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino www.monna-lisa.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Monna lisa d.o.o., Kidričeva cesta 75, Škofja Loka ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- po povzetju (Pošta Slovenije vam pri tem zaračuna dodatno provizijo po uradnem ceniku)
- z gotovino ob osebnem prevzemu na sedežu podjetja (Kidričeva c. 75, Škofja Loka)
- z nakazilom na račun podjetja Monna lisa d.o.o. (po ponudbi / predračunu)
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.
Cene
Redne cene označujejo cene, ki veljajo v trgovini www.monna-lisa.si
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Hranjenje pogodbe o nakupu oziroma računa
Račun pošljemo skupaj za naročenim blagom. Kopija računa se hrani na sedežu podjetja Monna lisa d.o.o. in jo lahko na zahtevo kupca ponovno pošljemo v elektronski ali pismeni obliki.
Postopek nakupa
- Naročilo v čakalni vrsti
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo preko telefona ali e-maila. - Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. - Blago odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@monna-lisa.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh. Blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Omogočamo tudi zamenjavo artikla.
Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi predpisi, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo, vračilo kupnine, ali vračilo dela kupnine v skladu z velikostjo napake..
- Ko vračate artikel v reklamacijo prodajalcu (Monna lisa d.o.o, Škofja Loka), morate priložiti pisno pojasnilo reklamacije in kopijo računa.
- Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Monna lisa d.o.o., Kidričeva cesta 75, Škofja Loka.
- Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (priporočamo da uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če se vam porajajo dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na 04/5151717 ali nam pišete na info@monnalisa.si.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Stroške dostave blaga do vrednosti 50 € krije kupec in je z njimi seznanjen že v postopku naročila blaga. Ob nakupu nad 50 € stroške poštnine krijemo mi.
Ob vrednosti nakupa do 50 € znaša cena poštine:
- 3 € ob plačilu po predračunu
- 4 € ob plačilu po povzetju
Stroški dostave za Republiko Hrvaško so (ne glede na vrednost naročila) 10,5 €.
Osebni prevzem
Osebni prevzem naročil po spletni trgovini je možen med 9 in 15 uro. Ob tem vam ne bomo zaračunali nobenih stroškov dostave ali pakiranja.
Izbiranje artiklov na sedežu podjetja ni možno. Ogledate in izberete jih lahko na naših prodajnih mestih.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Pravila in pogoji uporabe storitve iMS – MONNA LISA, trgovina in storitve, d.o.o.
Organizator storitve »MONNA LISA, trgovina in storitve, d.o.o.«
Ta pravila določajo način delovanja storitve »LISA«. Ponudnik storitve je 12media d.o.o., Komenskega ulica 36, 1000 Ljubljana, matična številka 2091682, davčna številka SI99968665 v sodelovanju s Sedem d.o.o., Ljubljanska cesta 13b, 1236 Trzin ter organizatorjem storitve MONNA LISA, trgovina in storitve, d.o.o., Kidričeva cesta 75, 4220 Škofja Loka. Za tehnično delovanje storitve in reševanje reklamacij odgovarja Sedem d.o.o.
Opis storitve
Namen storitve je promocija programa Monna Lisa. Člani SMS SKUPNOSTI bodo udeleženi v nagradnih žrebanjih in ostalih akcijah Monna Lisa. Uporabniki se lahko včlanijo tako, da pošljejo SMS s ključno besedo LISA in številko poslovalnice(LISA 1 – Kamnik, LISA 2 – Medvode in LISA 3 – Bled) na 3131, ali je podal svoje podatke organizatorju.
Uporabnik, ki se je prijavil na obveščanje, prejme brezplačno SMS sporočilo za potrditev splošnih pogojev, ki jih potrdi tako, da na kratko številko 3131 pošlje DA in svoje podatke. Splošni pogoji so objavljeni na www.monna-lisa.si . V kolikor uporabnik na kratko številko 3131 pošlje SMS sporočilo DA in svoje podatke, prejme brezplačno SMS sporočilo z obvestilom, da je bila prijava na brezplačno sms obveščanje uspešna in kako se lahko odjavi.
Vsak član SMS SKUPNOSTI se lahko kadarkoli odjavi, in sicer tako, da na kratko številko 3131 pošlje SMS s ključno besedo LISA STOP.
Storitev traja od 10.11.2018 do preklica.
Cenik SMS sporočil
Vsak poslani SMS uporabnika se zaračuna po vsakokratnem veljavnem ceniku ponudnika poti (Telekom Slovenije, A1 in Telemach).
Posredovani SMS-i uporabniku s strani servisa iMS: naročniki uporabniki mobilnega omrežja Telekom Slovenije, Debitelovi naročniki in predplačniki / A1 naročniki in predplačniki / Izi Mobil / M-Mobil / Boob/ Telemach. Povratna SMS sporočila, ki jih uporabnik prejme kot član SMS skupnosti, so brezplačna (0,00 EUR).
Zasebnost in varstvo podatkov uporabnika
S potrditvenim SMS sporočilom, v katerem uporabnik potrjuje Pravila in pogoje uporabe storitve, se uporabnik strinja, da podjetje MONNA LISA, trgovina in storitve, d.o.o. posredovane osebne podatke obdeluje v svojih zbirkah ter jih uporablja za statistično obdelavo, segmentacijo kupcev, obdelavo preteklega nakupnega vedenja, izpolnjevanje pogodbenih obveznosti in pošiljanje ponudb. Privolitev v zbiranje osebnih podatkov je prostovoljna. Uporabniki imajo pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa svojih osebnih podatkov. Osebni podatki se lahko posredujejo izvajalcem storitve podjetjema Sedem d.o.o. in 12media d.o.o.
Mobilna SMS skupnost LISA
Uporabniki, ki sodelujejo s poslanim SMS-sporočilom, bodo včlanjeni v brezplačno SMS skupnost LISA, kar pomeni, da bodo prejemali koristna obvestila in informacije o akcijah, novostih ipd. Uporabnik te storitve bo prejel največ 4 SMS-sporočila mesečno, sporočilo pa bo vedno vsebovalo koristno informacijo. Vsak član se iz SMS-skupnosti lahko kadarkoli odjavi, tako da na številko 3131 pošlje SMS-sporočilo z vsebino LISA STOP. Povratna SMS-sporočila iz SMS skupnosti (obvestila o nagradni igri, koristne informacije o spremljevalnih akcijah) so za uporabnika brezplačna.
Poslana SMS-sporočila se obračunavajo po ceniku vašega mobilnega operaterja.
Splošni pogoji sodelovanja
Z včlanitvijo v LISA se šteje, da se uporabnik strinja s temi pogoji uporabe storitve. Storitev lahko uporabljajo uporabniki naslednjih mobilnih omrežij: Telekom Slovenije, Telemach, A1, Izi Mobil (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije), M mobil in Boob (ponudnik komunikacijske poti je A1), Debitel (ponudnik komunikacijske poti je Telekom Slovenije).
Reklamacije in pomoč:
Sedem d.o.o.
Telefon: 08 200 12 81
Email: info@sedem.biz
Delovni čas reševanja reklamacij: ob delavnikih od ponedeljka do petka od 9.00 do 15.00
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Direktorica
Darja Franko